Persondataforordning (GDPR)

Egedal Erhvervsforening og GDPR

Der er nok ikke nogen, der længere er i tvivl om, at den nye Persondataforordning (GDPR) trådte i kraft den 25. maj 2018.

Her finder du en kort beskrivelse af, hvilke data Egedal Erhvervsforening opbevarer og håndterer – og hvordan.

Datapolitik for Egedal Erhvervsforening

1. Vi opbevarer og behandler udelukkende den type og mængde data, der er nødvendig for, at vi kan udføre vores arbejde som erhvervsfremmende forening i Egedal Kommune.
  2. Vi opbevarer følgende data på vores medlemmer: Navn, adresse, e-mail, telefonnummer, CVR-nummer og bankoplysninger (til fakturering).
    For modtagere af vores nyhedsbrev opbevares: Navn og e-mail.
  3. Vi opbevarer og håndterer al data i overensstemmelse med datalovgivningen og bestemmelserne i persondataforordningen (GDPR).
  4. Til hver en tid kan medlemmer og modtagere af vores nyhedsbrev få oplyst, redigeret og slettet de oplysninger, vi har om vedkommende.