Ord fra din formand

Ferien er slut

Så nåede vi august måned og ferien er ved at være slut for de flestes vedkommende. Din erhvervsforening har igen taget arbejdstøjet på og er i skrivende stund ved at forberede aktiviteterne for 17/18.

Klar til at rede liv?
I foreningen syntes vi, at det er vigtigt med nogle gode og sikre arbejdspladser. Vi tilbringer mange timer med vores kollegaer og der kan ske ulykker. Mange af dem kan forhindres i at blive helt så alvorlige. Hvis altså man kan førstehjælp. Derfor har vi planlagt en række førstehjælpskurser for vores medlemmer. Du finder informationer herom på vores website.

Sund mad med glæde!
Vi vil også gerne hjælpe dig med at få inspiration til sund og dejlig mad på arbejdspladsen. Vi har derfor allieret os med Irene Pasby fra Fityourfood, og sammen med hende får vi redskaber til at sammensætte et måltid, som giver dig og dine medarbejdere god energi. Dato følger. Hold øje med vores hjemmeside.

Det politiske
Den 21. november skal vi stemme til kommunalvalget. Vi synes, at erhvervslivet i Egedal skal have langt bedre vilkår i fremtiden og vi synes, at lokalpolitikere skal have større fokus på at gøre Egedal kommune til en erhvervskommune. Derfor har vi sat alle partierne i stævne til en ordentlig gang valgflæsk på Egedal rådhus den 9. november. Vi har sikret os den kendte dr-vært Abdel Aziz Mahmoud som ordstyrer. Se mere på vores website. Hvis vi skal vise vores politikere vejen frem, kræver det, at der dukker mange op den 9. november. Vi håber på at se dig.

Egedal for alle
Afholdes næste gang den 18. marts 2018 på Egedal Rådhus. Vi har med succes gennemført arrangementet 2 år i Smørumhallerne, og vi glæder os nu over at kunne afholde næste arrangement på Egedal rådhus. Se mere på www.egedalforalle.dk

Vi vil være endnu skarpere på hvilke aktiviteter som er relevante og lærerige for vores medlemmer. Derfor vil vores aktivitetsudvalg udsende et spørgeskema.
Alle jer, der udfylder det, er med i lodtrækningen om et gavekort på 500 kr. til Egedal Centret.

Henrik Haagendrup